Osocze bogatopłytkowe

Zabiegi z użyciem osocza bogatopłytkowego wykonuje się w celu naturalnego odmłodzenia i regeneracji skóry. Osocze bogatopłytkowe zawiera liczne czynniki wzrostu, które stymulują powstawanie nowego kolagenu i naczyń krwionośnych, a także przyśpieszają powstawanie nowych komórek naskórka. W efekcie skóra się regeneruje oraz poprawia się jej elastyczność, gęstość i napięcie. Zabieg daje też efekt wygładzenia fałd i zmarszczek. Skóra staje się lepiej ukrwiona i nawilżona, wyraźnie młodsza, a twarz nabiera blasku. Szybkie efekty potwierdzają nasze klientki, które przyjeżdżają do nas nie tylko z Rudy Śląskiej, ale także okolic Chorzowa czy Mikołowa.

Zabieg z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego, tzw. wampirzy lifting, uznaje się za jeden z najbezpieczniejszych zabiegów medycyny estetycznej, ponieważ jest on w 100% biokompatybilny i immunologicznie neutralny. Osocze bogatopłytkowe stosowane w zabiegach nie niesie za sobą ryzyka reakcji uczuleniowych. Terapia osoczem bogatopłytkowym wykazuje wysoką skuteczność, która wynika z wysokiej zawartości w osoczu bogatopłytkowym substancji odpowiedzialnych za stymulację procesów naprawczych w skórze.

Osocze bogatopłytkowe – zastosowania

• rewitalizacji skóry (w szczególności trudnych okolic oczu lub szyi);
  • leczeniu blizn potrądzikowych;
  • leczeniu łysienia;
  • poprawie kolorytu, gęstości i napięcia skóry;
  • przyśpieszeniu gojenia po zabiegach laserowych;
  • profilaktyce starzenia się skóry

Wampirzy lifting – Zabieg

Podczas zabiegu osoczem bogatopłytkowym pobierana jest krew własna pacjenta. Pobieranie jest wykonywane z użyciem zestawu do pobierania krwi, bezpośrednio do specjalnych probówek. Probówki z zawartością są następnie umieszczane w specjalnej wirówce laboratoryjnej, gdzie dochodzi do odwirowania zawartości. Płytki krwi zostają oddzielone od pozostałych składników, a następnie zagęszczone i zawieszone w osoczu krwi. Taki koncentrat bogatopłytkowy razem z osoczem odciągany jest do strzykawki. Odpowiednio przygotowane osocze bogatopłytkowe jest wstrzykiwane do skóry w wybrane miejsca przy użyciu techniki mezoterapii igłowej lub liniowo, wzdłuż zmarszczek i fałdów skóry.

Przed zabiegiem stosowane jest znieczulenie. Schemat zabiegowy zależy od kondycji skory pacjenta. Jeżeli wymaga ona zdecydowanej poprawy, wykonujemy go w odstępach 2-tygodniowych – w seriach po 2-4 zabiegów. Następnie po 6 miesiącach wykonywany jest zabieg przypominający. Można też przeprowadzać zabiegi co miesiąc, 4 razy.

Efekty

U osób młodych wystarczy mniejsza liczba zabiegów, ze względu na sprawne mechanizmy naprawcze. U osób w starszym wieku dla osiągnięcia dobrych efektów klinicznych należy zwykle wykonać większą liczbę zabiegów.

• U osób poniżej 35 roku życia osocze bogatopłytkowe jest zwykle podawane jako profilaktyka starzenia się skóry. Dla efektu rewitalizacji wystarczy 1 zabieg na 12-24 miesiące.
  • Osoby od 35 do 45 roku życia wymagają kolejnego podania po 9-12 miesiącach.
    Po 60 roku życia wymagane jest podanie osocza po 3, 9 i 18 miesiącach od pierwszego zabiegu.
  • Obecnie nie istnieje jednolity standard terapii osoczem bogatopłytkowym. Decyzja jest podejmowana przez lekarza medycyny estetycznej, zgodnie z aktualnym stanem pacjenta.

• ciąża i karmienie piersią
  • choroby krwi
  • choroby autoimmunologiczne
  • choroby przebiegające z zaburzeniami funkcji lub liczby płytek krwi
  • choroby nowotworowe
  • leczenie antykoagulantami
  • zmiany ropne skóry
  • czynne infekcje skórne i ogólnoustrojowe

Osocze bogatopłytkowe – Mikołów, Chorzów, Ruda Śląska

Gabinet medycyny estetycznej MotylClinic oferuje zabiegi osoczem bogatoplytkowym, które pomagają przywrócić zdrowy wygląd skóry. Zapraszamy wszystkie osoby, które chcą przeciwdziałać starzeniu się skóry lub zniwelować widoczność blizn. Salon mieści się w Rudzie Śląskiej. Zapraszam także osoby z innych miast, jak Mikołów oraz Chorzów.