PROFHILO – Molekuła młodości

Profhilo został w 2015 roku nagrodzony za absolutną nowość i innowację na rynku preparatów medycyny estetycznej przez francuski AMEC.

Co to za preparat i jak działa?

Zapraszam do zapoznania się z kilkoma informacjami na temat Profhilo. Nie jest typowym wypełniaczem. Preparat to stabilizowane kompleksy hybrydowe kwasu hialuronowego o najwyższym na świecie stężeniu. Działanie jego uruchamia kaskadę naprawczą i regeneracyjną skóry. Skóra uzyskuje efekt wypełnienia, odmłodzenia, przywraca elastyczność, objętość i jej plastyczność.

Profhilo to nowa wysoce skuteczna metoda odmładzania na twarzy i szyi, której nie mogło zabraknąć w naszym gabinecie w Rudzie Śląskiej. Zachęcamy do umówienia się na zabieg także klientki z Chorzowa, Mikołowa i innych okolicznych miast.

Czy możemy go zastąpić innymi preparatami lub czy efekty można uzyskać jakimś innym zabiegiem?

Niestety nie, nie możemy go porównać z żadnym do tej pory stosowanym preparatem. Profhilo to coś zupełnie nowego na rynku medycyny estetycznej. Jest preparatem do bioremodelingu (przebudowy) przywracania utraconych w procesie starzenia parametrów skóry.

Co zapewnia nam jego wyjątkowa formuła:

• przywrócenie ubytków twarzy w obrębie policzków, żuchwy i zmniejszenie „chomików”
  • zmniejsza i neutralizuje zwiotczenie skóry, które pojawia się wraz z upływem lat
  • wykazuje wysoki poziom integracji tkankowej, jest zbudowany na bazie składu komponentów skóry
  • uelastycznia skórę dzięki poprawie jej gęstości i efektu „rusztowania”
  • bezpieczny i biozgodny – nie zawiera związków chemicznych, które mogą zaburzać procesy naturalne w skórze

Jak działa profhilo po podaniu do skóry (twarz, szyja)?

Bezpośrednio po zabiegu widzimy już efekt wolumetryczny, natomiast całkowity efekt widoczny jest miesiąc po ostatnim zabiegu. Uwalnianie preparatu jest długie i powolne. Przez co efekt może być porównany do dużej ilości sprężynek, które poprawiają jędrność naszej skóry. Odczuwamy efekt sprężystości, wygładzenia zmarszczek.

Czy możliwe są jakieś efekty uboczne?

Jak przy większości preparatów stosowanych w medycynie estetycznej może wystąpić zasinienie lub obrzęk, ale ryzyko jest bardzo małe. Niekiedy odczuwalny jest również niewielki ból w miejscach podania preparatu.

Preparat jest podawany specjalna techniką BAP – co to znaczy?

BAP (Beauty Aesthetic Poiunts) są to specjalne opracowane punkty (dokładnie jest ich pięć), w których jest podawany preparat. Pozwala to na ograniczenie możliwości wystąpienia powikłań, bo punkty znajdują się w odpowiedniej odległości od naczyń i gałęzi nerwowych. Z drugiej strony gwarantuje to dobrą dyfuzję preparatu i skuteczne rusztowanie i wysmuklenie twarzy.

Ile należy wykonać zabiegów i w jakim odstępie czasowym?

Dla uzyskania efektu odmłodzenia zalecone są 2 zabiegi w odstępie 30 dni. W szczególnych przypadkach przy słabiej kondycji skóry można wykonać dodatkowo jeden zabieg po 2 miesiącach od ostatniego.

Profhilo – efekty

Już w pierwszym miesiącu po podaniu Profhilo uzyskujemy znaczną poprawę wyniku FVLS (efekt biorewolumetryczny) jak i wyrównanie mikrowypukłości skóry (efekt wygładzenia). W drugim miesiącu po kolejnej iniekcji obserwujemy zmniejszenie wyniku WSRS (efekt przeciwzmarszczkowy) oraz redukcję parametru profilometrycznego (wskaźnik skuteczności wypełniającej). Ostatecznie poprawia nam się gęstość skóry, co przydatne jest w celu uzyskania jędrności policzków.

Ile czasu utrzymują się efekty zabiegu?

Widoczna poprawa utrzymuje się około 1-1,5 roku. W celu utrzymania dobrych efektów zalecamy wykonać 1-2 zabiegi przypominające rocznie – jest to zależne od wieku pacjenta, jakości skóry i indywidualnych predyspozycji.

Przeciwwskazania:

• choroby immunologiczne
  • ciężka choroba fizyczna
  • kolagenoza
  • choroba niedokrwienia serca
  • nadciśnienie II i III stopnia
  • hemofilia
  • zaburzenia krwi
  • stosowanie leków przeciwzakrzepowych
  • zaburzenia psychiczne i neurotyczne
  • stany zapalne w miejscach planowanego zabiegu
  • choroby nowotworowe
  • występowanie tendencji do przerostu i bliznowacenia
  • zaostrzenie przebiegu chorób przewlekłych
  • występowanie nierozpuszczalnych implantów w obszarze zabiegowym
  • w przypadku kobiet – ciąża i okres karmienia piersią

Profhilo – Ruda Śląska, Mikołów, Chorzów

Gabinet MotylClinic oferuje zabiegi medycyny estetycznej Profhilo głównie na twarz, szyję. Salon mieści się w Rudzie Śląskiej. Zapraszam także osoby z innych miast, jak Mikołów oraz Chorzów.