Dr Cyj

terapia peptydowa Dr Cyj na łysenie

DR CYJ Hair Filler

Peptydowa terapia włosów DR CYJ Hair Filler to nowoczesny zabieg mający na celu hamowanie wypadania włosów. Dodatkowo pobudza krążenie i rewitalizację mieszków włosowych, przez co przyspiesza ich odrost i regenerację. Wykonując serię zabiegów, otrzymujemy bardzo dobre efekty. Preparat zawiera 7 rewolucyjnych peptydów i kwas hialuronowy. Innowacja tego preparatu to nie sam skład, tylko specjalna technologia przedłużonego uwalniania substancji aktywnych. Jest to zupełna nowość i absolutny przełom w tego typu preparacie. Nawet 2 tygodnie po podaniu utrzymuje się w skórze i powoduje długotrwałe uwalnianie i penetrację substancji aktywnych. Już pierwszy zabieg powoduje zahamowanie wypadania włosów, a kolejne stymulują odrastanie nowych, zagęszczanie ich i pogrubienie. To profesjonalna mezoterapia peptydowa, która szybko pomoże Ci uporać się z problemem łysienia!

Dla kogo jest przeznaczony zabieg?

Z terapii mogą skorzystać zarówno kobiety, jak i mężczyźni z różnymi przyczynami wypadania włosów. Może to być łysienie androgenowe, ale też wypadanie włosów spowodowane złą dietą, stresem, niewłaściwą pielęgnacją włosów czy częstym farbowaniem. Preparat może być użyty do wzmocnienia włosów przed lub po przeszczepie.

Ile należy wykonać zabiegów dr cyj na włosy?

Terapia peptydowa Dr Cyj trwa dwa miesiące i składa się z 4 zabiegów, które są wykonywane w odstępie 2 tygodni. Dla podtrzymania efektu zalecany jest zabieg przypominający po 6 miesiącach. Całą terapię można powtórzyć po roku.

Jak wygląda mezoterapia peptydowa dr cyj?

Zabieg polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy. Zabieg jest bezbolesny i nie wymaga znieczulenia, a wykonuje się go z pomocą mezoterapii. W przeciwieństwie jednak do tradycyjnej mezoterapii w przypadku dr Cyj wykonuje się mniej wkłuć, ilość podawanego preparatu też jest mniejsza. Zabieg trwa około 30 minut. Nie trzeba przygotowywać pacjenta przed zabiegiem, nie należy tylko dzień przed i po spożywać alkoholu. Przez 1 dobę po zabiegu nie należy myć głowy.

Zapraszamy do naszego gabinetu medycyny estetycznej osoby z Rudy Śląskiej oraz z pobliskich miast, takich jak Chorzów i Mikołów, na terapię peptydową Dr Cyj na skórę głowy!

Możliwe efekty uboczne

Możliwych efektów ubocznych praktycznie nie ma. Do 24 h po zabiegu może jedynie wystąpić niewielkie zgrubienie w miejscu, gdzie został podany preparat lub może pojawić się niewielkie swędzenie.
Mezoterapia peptydowa – Ruda Śląska – zapraszamy na zabieg do naszego gabinetu medycyny estetycznej!

• przyjmowanie leków immunosupresyjnych
  • ciąża i karmienie piersią
  • terapia sterydowa
  • uczulenie na któryś ze składników preparatu